Jdi na obsah Jdi na menu
 


Kniha návštěv

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Daruji

(Felixová, 22. 5. 2013 15:17)


Přeji hezký den všem Sháním nový domov
pro Roxy,fenu amerického Bandoga. Nemůže být dále s námi kvůli rodinné situaci a proto tímto způsobem hledám někoho zodpovědného a zkušeného s chovem tohoto plemene jestli by si jí vzal do rodiny. Roxy je rok a půl stará bez PP, není příliš socializovaná a nemá za sebou žádný speciální výcvik. Neznamená to tedy že by byla zlá a neposlušná ale chybí jí režim,čas a pevná ruka. Mrzí mě že jí musíme dát pryč ale není na vybranou. V případě zájmu nebo otázek pište do zpráv nebo na tel. 733750105 . S pozdravem Martin Mazánek

DRATCH

(Vladimír Kloub, 15. 11. 2010 19:55)

Dobrý den. Velice mě zaujal Váš chov. Váš chov je velice kvalitní a rád bych se s Vámi kontaktoval.
S pozdravem Vladimír Kloub.

Re: DRATCH

(obdivovatel plemene, 28. 12. 2010 17:25)

A kde jste vzal tu jistotu,že je to kvalitní chov??Asi taky soudíte podle barvy,né jako i jiní chovatelé? Nejsou štěňátka špatný,ale všimněte si a prohlídněte ostatní chovky a jejich potomky na tom se dá potom stavě a hlavně se domluvte na návštěvě chce to psy osobně poznat.Tyto štěňátka jsou ještě moc malinkatý.Každé malé stvoření je krásné.S pozdravem Petr Frič

Re: Re: DRATCH

(Autor anonymu, 30. 5. 2011 15:57)

Autor anonymního odkazu pan Frič je paní Tereza Holá - Statečný srdce. Zjištěno dle adres IP.

Re: Re: Re: DRATCH

(Terka(www.teamdog.wbs.cz), 5. 6. 2011 14:28)

:) co to je za blbost??My nemáme doma IP na mě ale na Davida :-D Koukám docela ujetá diskuze. :)))Koukám že se někdo dosti baví ale ju jak říká jeden slovenský chovatel "Necháme za sebe mluvit své psy" :)))a pak uvidíme. Ať si každej udělá svůj názor :) Takovejch diskuzí na netu bylo je a bude.... Nevim co si o tom člověk má myslet,ale my se tomu jen smějeme :) věděli jsme proč od všeho upustit a tohle je jeden důvod.Jak se lidi pomlouvají za zády a před vámi jsou kamarádi..FUJ ale :) a pak člověk zavítá na stránky bandogů a jen aby se divil :) takhle to plemeno akorád vymře :))

Re: Re: Re: Re: DRATCH

(Joann, 2. 1. 2013 21:22)

Díky tobě, Terezo ne.

Re: Re: DRATCH

(Marcy majitelka Ares Natalis, 30. 12. 2010 22:50)

Nechci se do toho plést,ale kde vy p.Friči pokud se tak jmenujete berete jistotu,že to není kvalitní chov,zřejmě musíte být konkurent a proto tady toto píšete,je plno chovných stanic to máte pravdu,ale co se týče povahy nevěřím,nezáleží na kráse,ale na povaze psa pokud se nemýlím!!!!!!!Mám velmi kvalitniho jedince s ch.s Natalis pes je opravdu dominantní a jelikož se nám nedaří nakrýt což zatím nás čekají testy a tudíž hledám dalšího nástupce po něm a je to těžko,protože žáden pes nebude tak skvělý a ostrý jako on ,psa hlavně mám kvůli práci čili se výběr zužuje!A pokud se mi nepodaří potomek po něm což mermomocně jsem chtěla tak jedině v uvahu mi přišla tady tato ch.s jednak štěnata jsou velmi hezky stavěná otec pořádný pes a ke všemu což je na prvním místě mám důvěru,že budu mít povahově psa jako je můj Ares,čili bych tohoto rytí nechala.....protože někdo množí a někdo si zakládá na svých psech a nikdy bych já osobně nebrala psa s ch.s kde mají víc jak dva psy!Já mám dva psy a vím,že i to je dost aby oba nestrádali jednak pracovně i láskou a též kvalitní krmení stojí!A tady tyto štěnata znám vím jak rostou a vím,že to budou pořádní bandoci a též dobré povahy!A myslím pokud tady zájemce píše,že se mu psi líbí určitě i hledal jinde a tady se mu líbili nejvíce tak mu to neberte určitě nebude malomocný.

Re: Re: Re: DRATCH

(Kvalitní bandog, 14. 4. 2011 22:23)

Ještě jak to tady čtu, myslíte, že když má někdo více jak dva psy, tak psy strádají? Mám 5 psů, 4 pracují a 1 je v "důchodu", velice by mne zajímalo, který z mých psů strádá..Pokud se jim můžete věnovat a máte dostatek financí ty psy uživit, myslím, že to není problém, nejsem množitel, i když stěňata plánuji. Nevidím žádný problém, když má chovatel více psů...

Re: Re: Re: DRATCH

(Bandog The Gates of Hell, 17. 7. 2011 15:06)

nechápu proč když nekterá chovná stanice ma víc jak dva jedince že strádají ? Co je to za hloupost . Já mám doma 4 jedince a všechny dokážu uživit a to je nekrmím granulema ať jsou jaké jsou , krmím zásadně masem a zeleninou + přídavky obilovin atd. A co se týče lásky určitě netrpí ;-) . A pracovat chodí všichni 3-4 týdně což je dostačující. Pokud chcete mít kvalitní chov nemužete stavět na dvou jedincích !!!!!!!

Re: Re: DRATCH

(Kvalitní Bandog, 10. 4. 2011 9:28)

Napiště mi stránky kvalitních bandogů, chtěla bych se zasmát...To co se považuje za bandoga neodpovídá standartu ani v nejmenším...Podívejte se třeba na fotku těchto stránek v záhlaví..Jak má ta fena nasazené uši???Co to je? Pittbull!!!A vy si tady píšete o kvalitním chovu..Ani zde nemáte rodokmeny psů k jejich nahlídnutí..to by mne zalímalo..jak můžete říct, že je to kvalitní chov bez toho aniž by jste psi viděli? Co povaha? Bandog je zkaženej..Sama mám chs, ale bandoga nemohu sehnat po kvalitních rodičích!!!

Re: Re: Re: Re: DRATCH

(Marcy, 13. 4. 2011 13:42)

Také bych ráda viděla vaší zmíňovanou fenu i CH.S.Je velmi jednoduché psát pod pod anonymem.Myslím na postaveném uchu nezáleží i když uši u hlavy jsou líbivé.Pokud jste pravá Bandogářka měla by jste spíš se dívat na povahu nikoli vzhled.A mimochodem sama víte,že starší Bandoci byli kupírování čili se absolutně nemohlo zjistit komu odstává ucho a komu né myslím u předku,nyní je kupírování zakázáno tak se uši musí nechat.Proto se ráda také kouknu na vaší fenu ....povahy psů znám pí.Kellerové jelikož psy znám a ostrost se mi líbí a co není ostré není pro mě.A rodokmeny těchto psů znám velmi dobře,nač by je tu pí.Kellnerová měla dávat když stačí jí poprosit po e-mailu kdo jsou předci pro vážné zájemce.

Re: Re: Re: Re: Re: DRATCH

(Kvalitní bandog, 13. 4. 2011 17:39)

Hádat se zde nebudu...Kvalita není a nebude...Má chs je zaměřena na jiné plemena.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: DRATCH

(Marcy, 14. 4. 2011 12:54)

Já jsem velmi spokojená se svým Ares Natalis-je to pán pes!A pokud máte CH.S zaměřenou na jiná plemena jistě tomu asi rozumět nebudete...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DRATCH

(kvalitní bandog, 14. 4. 2011 16:02)

Bandogům rozumím možná více než vy..Nikdy jsem nebyla členem žádného bandog klubu. Nyní se má chs zaměřuje na jiné plemeno, jelikož pěkného BANDOGa jsem nesehnala...Pokud chcete má současná fenas je můj 3tí bandog..kolik jste jich odchovala vy Marcy? Hádat se nebudu jelikož to nemám v povaze, pokud vím standart je i o vzhledu ne jen o povaze. i když o té především :-D Jinak pokud vím Bandog je pes který netrpí na vady a nemoce, máte opravdu kvalitu, když nekryje..Párkrát jsem viděla Avara Natalis a to je podle mého pes, BANDOG, jak má být ....Po tomto psovi bych si štěně vzala a má velmi úspěšné vrhy.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DRATCH

(MARCY, 14. 4. 2011 22:07)

Já nechovám milá paní,Ares je nádherný pes s 59kg ,razantní zákusy,s velmi perfektní povahou...byl koupen pro práci a kdo je AVAR?Bratr Arese...a už vím kdo jste jelikož Avar není známý moc na Bandoga a zná ho malá skupina lidí, čili tuším kdo jste....a to se divím,že tvrdíte že jste v BKCZ nebyla a že jste tak neúpřímná,že se ani nepodepíšete a nedivím se ,že se BKCZ rozpadl a měla by jste se zamyslet nad sebou proč? A jak můžete vědět,že jsem teď nenakryla?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DRATCH

(Kvalitní bandog, 14. 4. 2011 22:16)

100% klubu jsem nevíte kdo já jsem.A pokud víte klidně to zde napište....V bandog klubu jsem nikdy nebyla a ani nebudu, s bandogy už nemám nic společného. Neříkám, že je Ares ošklivý nebo snad že má špatnou povahu, ale vy jste psala, že nemůžete nakrýt, né já...Vážně se nehodlám hádat o psech, mám své psy na kterých mi záleží a co má kdo druhý je mi jedno.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DRATCH

(kvalitní bandog, 15. 4. 2011 10:44)

Bandoga mám jen jednu fenu důchodkyni, a jak jsem již psala, má chs se zaměřuje na jiná plemena...Nehaním žádné psy, jen jsem napsala, že kvalita není. Můžu tedy poprosit ty rodokmeny? A proč tedy nenapíšete mé jméno?? Nevíte kdo já jsem, nikdy jsme se nepotkali a ani se neznáme.Každej bandog je jinej a coje kříženec kterej vypadá jako bandog, je to bandog, kříží se to vším možným, ano, máte kvalitního jedince, VY ano, po super rodičích, snad i úspěšného, ale tak sakra sežeňte fenu co za to stojí a kryjte. Ať kvalita překoná ten brak co tady je!!!! Psi z BBC je hnus, co se krylo Sonym, křížencem a ještě jednokulčákem..Namíchali do toho RTW, katastrofa..Je jen málo chovatelů a majitelů, co svého psa nenechají ležet na gauči a věnují se něčemu, ať už strážní službě nebo sportům..

Jedno mi to není, jelikož je mi tohoto plemene velice líto...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DRATCH

(Marcy, 14. 4. 2011 22:51)

Vím kdo jste,protože jste zmíňila jméno avara a toho zná malá sorta lidí...ares je známý po více státech,psala protože nic netajím,s krytím zde byly veliké problémy né jen u mě ,ale i u jiných chovatelů.Píšete,že vám to je jedno tak proč haníte psy majitelce stránek,která má tituly z ciziny od amerických i anglických rozhodčích?Nejprve jste psala,že máte jednu fenu ted tři,protiřečíte si a ani nenapíšete odkud ty feny máte.Asi vám to jedno není jak sleduji.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DRATCH

(Karel Zeman, 10. 7. 2011 15:20)

to jsou věci,Sony se zkřížil s RTW.....a jak vysvětlíte stejnou barvu bandogů v Americe? Aha pan Demjanič vyvážel svoje"křížence" ve velkým za velkou louži...................Já jsem chtěl jenom psa,který se mi líbil,nečekal jsem tolik zášti,pomluv,povyšování svých psů,urážek.........jděte s tím všichni do prdele,máte všichni v podstatě stejnou krev....stejnej genetickej sajrajt..tak na co si hrajete.......nejsem anonym,v klidu jsem psal pod svým jménem..takže můžete rozjed urážky a nějakou jedovatou slinu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DRATCH

(mišulka, 15. 5. 2012 0:38)

mám štěně po Avar Natalis. Nádherný pes, muj 3 bandog a jestli mužu upozornit. Ve všem naprosto souhlasim s Marcy. Bandog je jen o povaze a ne o vzhledu. Pes vyrovnaný,ostrý a opravdu velmi chytrý a mám pocit že vy o tom víte (pardon) uplný nic! podle mě akorad toužíte něčemu takovému rozumět a nedaří se. Držím palce ale nevim nevim